Lördag kväll

Idag har jag typ städat mitt rum och gjort i ordning för vi har haft Thomas kompis och hans fru hära. Dom skulle på hockey på hovet ikväll. Så dom träffades hära, sen skulle som och kolla på när djurgården spela (just nu ligger dom under), sen ska dom ut på en restuang men super god mat och jag sitter hära och har ätit en halv pizza med täppt näsa och ont i halsen. Förstår inte riktigt vad som hände igår och helt plötsligt börja jag nysa och blev helt täppt och nu tar det aldrig slut :( Nu sitter jag och kollar på ett avsnitt av seson 4 av the hills, har redan sett det men har absolut inget bättre för mig. Mamma och Thomas har köpt hem chips, godis, popcorn, julmust och lite annat så jag får försöka göra det bästa av tiden. Någon som har något tips på hur jag kan göra min kväll lite bättre eller hur jag kan bli frisk från denna förkyldning? Nu ska jag proppa i mig lite c-vitamin från min grape, har verkligen blivit beroende ;)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0