Lite utav min lördag :)

Nu är jag äntligen hem kommen och jag vet exakt vad jag vill göra med mitt rum! Vi har vart i Forum Nacka hela dagen och kollat runt, köpte bara tre kuddar och en filt ska till ikea och köpa ett överkast som jag vill ha. Måla den mindre fina fondtapeten marin blå och ha en vit "tavla" med olika sjö märken, affären i forum hade tyvärr slutat sälja just den tavlan men på NK gör fortfarande det men den var dyrare dära men jag har bestämmt mig och då vill jag ha så annars kommer jag inte att blir nöjd eller trivas :/ Nu ska jag äntligen få fixa lite med mitt rum, ska även städa lite, och så får jag lägga upp bild på mina kuddar och så sen :)
Hur skulle ni vilja ha ert rum och i vilket tema? :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0