Hel dags aktivitet

Nu har jag bara 3-4 avsnitt kvar och efter det ska jag baka kladdkaks muffins, haha och jag att vet någon kommer fråga imorgon varför jag inte tog med mig några (Sandra) ;) Men jag orkar inte gå upp och köpa varken pizza eller glass för jag vet hur lång tid det skulle ta och hur ont jag skulle få :/ så det blir något jag hittar i frysen eller makaroner, vi får se :)
När jag började skriva skrev jag på engelska och innen jag kom på det hade jag skrivit 5 rader långt, jag kollar utan någon svensk text eftersom dom inte kommit ut i sverige än och därför blir det så nu för tiden att jag börjar tänka och skriva på engelska, haha ;) Är det många som tycker om the hills eller är det bara min kompis skala som gör det? Nu ska jag kolla klart så jag orkar ta mig ner snart, pusspuss!

T

Kommentarer
Postat av: wilma

jag älskar the hills!

2008-11-05 @ 19:22:16
URL: http://wilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0