Godis monster

Hahah jag kan nog inte sluta skratta, när vi var på föroläsningen häromdagen så fick våran klass även ett pris för bästa närvaro på "Broarna runt" som gick gick runt för ca. 2 månader sen, en liten lapp som gav oss 20kr i skol cafeterian och lilla söta Rebecca hade denna bild i sin blogg, går ju inte att hålla sig för grav åt våran lilla tjockis klass ;)

Jag i högra hörnet, min morotskaka är redan uppäten. Konstigt med allt detta i kroppen ligger min vikt fortfarande på 51kg, haha denna ljuva kropp tycker om att unna sig mer än lagom :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ursäkta? du väger som jag. + att ja e 2 m kortare än dig

2008-11-21 @ 21:19:42
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0