God eftermiddag

Hej, vårat internet var inte helt enkelt på min sida igår så därför belv det inte inlägg. Ber om ursäkt. Jag måste bara skryta lite m hur helt perfekt maten blev igår som jag gjorde! Lammet och rotfruktsgratängen var så otroligt gott och så gjorde jag en vinsås på köttskyn och oj så farligt gott det var. Ser att bilden jag tog inte blev någe bra men jag lägger upp den här nere i alla fall. Idag hann jag inte mera än vakna innan jag skulle vara klar och i stan för att möta upp Sandra, köpte även en annan sak på vägen hem, visar imorgon för jag vill inte förstöra en överraskning. Ikväll blir det tjejmiddag hos Josephine med deras kompisar, har fått order om att ta med mig min kamera så det kommer bilder senare. Ska sova hos Sandra ikväll så jag slipper sitta och åka till Nacka från Tyresö ikvällen, så det blir ingen mera uppdatering förns imorgon när jag kommer hem om jag inte hinner skriva innan jag ska åka vilket jag lär göra ^ Vad har ni för planer ikväll? :) 
Här har ni en bild på maten jag lagade igår, ha det så bra så länge, Pusspuss!



T


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0