Lördag-Söndag

Godmorgon, igår blev det inget bloggande för mamma hade tagit ner datorn igår morse sen när jag gick ner hade mamma datorn sen fixade jag mig så orkade jag helt enkelt inte. Men det är väl okej? Igår gick vi till våran sjökrog som ligger typ 4 min ifrån oss och är ny öppnad, det är grekiskmat så jag åt så himla mycket och då började jag verkligen sakna grekland. Sen på kvällen kollade vi på faddergalan och du skaffade oss ett fadder barn och innomkort får vi hem papper om barnet och säkert någon bild :) Ihelgen är det ju The hills so far weekend 11-16 på mtv. Just nu är det massa bortklippta sencer från alla 4 säsonger, sånt älskar jag så nu ska jag kolla klart på det sen kanske jag skriver något mera, puss puss.

T

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://selvinas.blogg.se



2008-12-15 @ 14:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0