Tisdag

Dagen började helt okej och utan massa tjaffs så kröp jag ungefär in i duschen. På tunnelbanan satt en kille och glodde på mitt äpple som om han ville sno det ifrån mig, sen mötte jag i alla fall Melina i Farsta Strand så gick vi till donken och köpte en dubbel chees till frukost. Sen kom vi lite sent så idag har vi bara haft försäljning och service hela dagen. Sen köpte jag en jeans jacka på gina som var på rea för bara 175 kr :) Som hittat nästan, lägger upp en bild senare. Men nu ska jag frösöka ta en tupplur, Pusspuss så länge!

T


Till Melli haha ;)

Kommentarer
Postat av: Melina

haha aw tack för min schteeekarlååt bruden :D

vi dricker crystal imorrn va?som alltid? ;)

2008-12-16 @ 21:16:58
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0