Tisdag

Min dag bröjade 10 i 4 av att jag vaknade till och började tänka på julklappar, låg och tänke på massor jag skulle köpa osv, men vad gör man när man inte kan somna om? Som tur var det gammla sex and the city avsnitt och sen ellens talkshow. Sen gick jag upp vid halv 6, duschade, fixade mig, åt en lussebulle och klädde på mig. Åkte med mamma till gullmars så bytte jag dära, kom till farsta och väntade på Melina. När vi kommer så vi kan se vårat klassrum undrar vi varför det inte är ljust eftersom vi var 5 min sena. Då gick vi till expritionen och frågarv vart våran lärare var, nej då har fittan sjukanmält sig när det var våran enda lektion på dagen. Gått upp och åkt till skolan helt i onödan!!!!!!!
Jag fick med mig Sandra hem så vi tog en pizza när klockan var 9, sen satt vi oss hos mig och åt osv. Sen åkte vi till forum och kika runt lite, köpte lite julklappar till mig själv och mamma. Påvägen hem köpte jag choklad så nu ska jag äta upp den och sedan börja laga mat tills Thomas och mamma kommer hem. Pusspuss!



T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0