Måndag morgon

Hejsan, nu sitter jag i skolan. Vi har precis haft ett omprov på matten och Sandra skriver fortfarande så jag sitter och väntar på henne innan vi ska äta wook :) Desutom är våran mentor och lärare i egypten så vi hade ingen turism idag så vi fick börja 20 över tio :D
Jag uppdaterade inget igår kom jag på nyss, anledningen var en liten "familjeträff" eller vad man ska kallat. Mina bröder, morfar och Camilla kom till oss så gick dom andra och jag fick åka med morfar till sickla och spelade bowling. Även om det gick sämst för mig så var det kul och morfar tyckte det var jätte roligt att han också fick och kunde vara med :) Sen hade mamma gjort ordning en stek som var klar tills vi kom hem, vilket var ruskigt gott som mammas mat nästan alltid är ;)
Nu är Sandra klar så nu ska vi sprina iväg, vet inte när jag skriver igen för vi slutar nu för vi har resurs dag efter lunch :o Pusspuss så länge!

(Hoppas verkligen att du har det skönt hemma i sängen nu Melina!!!!!)

T

Kommentarer
Postat av: Melina

det gjorde jag :)

2008-12-01 @ 23:24:06
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0