Lördag

Hejsan, igår var jag på middag hos pappas tjej med mina bröder och farmor. Pappa fick en dvd av mig och Tommy och några filmer av Rickard. Sen var det hem, och fick ett sms av jocke när jag stod och poppa popcorn där han skrev att han var inne på datorn så jag sprang upp till datorn. När hans tid var slut på datorn började jag kolla på satc och hann till avsnitt 12. Sen somnade jag.
Nu har jag klivit upp, duschat och pratat med min bror som undrade om han fick bo hära medans vi är borta och det fick han för mammsen :) Ska snart göra mig i ordning och röra mig in mot staden, funderade på forum men det är massa annat jag vill kolla på och ha så det är lika bra att jag åker till staden :) Annars har jag inte så mycket planer för idag förutom att börja packa inför resan. Nu ska jag börja fixa mig, blir det någta köp så får ni självklart se dom sen :D Pusspuss

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0