Fredag natt

God kväll, har krypit ner i min mysiga säng med en chips påse, en liten julmusts flaska och feber(?), vart dn nu kom ifrån. Ska i alla fall försöka kolla på det nya the hills avsnittet som jag helt och håller glömt bort, ajaj på mig! Nu ska jag också försöka kolla klart på idol för en gångs skull och se vem som åker ut, eftersom alla i min klass säger att Robin åker ut ikväll, även jag tror nog det tyvärr med tanke på att alla tre är otroligt bra och starka röster men Robin glider efter. Eftersom det antagligen är hans sista kväll måste man ju nästan kolla ;)
Thomas kom nyss in och sa att jag alltid äter något och att jag verkligen borde vara tjock, men konstigt nog är jag inte det. Något den dära blondinbella har rätt i är att man ska äta mycket fett osv. för att gå ner och hålla vikten. Eftersom jag bara gått upp några hekton sen innan vi flyttade så måste det stämma. Men den dära tandläkaren ger mig dåligt samvete eftersom hon sa att jag bara fick äta 5 mål om dagen, hur hade hon tänkt sig?!?! Haha hon har varken träffat mig eller Sandra märker jag^
Men jag får ta och skriva senare imorgon, har ni inget för er så kolla på filmerna nedanför. Killen är så skön och man för bara inte nog haha. Pusspuss så länge!

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0