Back home in my bed

Hejsan, nu är jag hemma igen, eller har varit det i några timmar. I Sundsvall var det vit snö till knäna och det var så ljust och mysigt, länge sen vi hade sånt hära i Stockholm. Thomas sa att snön var borta men efter Gävle var det snö och ju längre upp vi kom ju mera blev det och där kom jag i mina converse och utan ens vantar :o Efter vi kommit fram och fikat så åkte jag och Thomas till Sunsvall centrum, ganska gullig liten stad men ALDRIG skulle jag vilja bo dära, mitt i ingenstans ;) På vägen hem var jag vaken nästan hela vägen, men i uppsala somna jag och sov ända tills vi parkera. Idag har Joakim också åkit iväg till usa för att operera sitt hjärta och lite annat, ända bra är att han kan bli bra och kommer hem efter det. Men det är långt kvar i alla fall! Men snart så, men jobbigt att inte kunna prata med honom alls :( Men men man måste göra vad man måste. Jag ska försöka läsa igenom lite bloggar och sånt och sova lite nu så jag kommer upp hyggligt imorgon eftersom dom här hemma jobbar och jag måste gå upp och vara med thomas mamma, Alice. Pusspuss på er så länge!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0