äntligen jullov

Hejsan, igår när jag kom hem poppade jag popcorn och åt upp dom sen somnade jag och sov tills mamma kom hem och maten stog på bordet, efter vi ätit sov jag en timma till. Sen gick jag väl och la mig tror jag.
Imorse drömde jag att mamma sa att min mentor Agneta hade ringt och sagt att jag inte behövde komma idag emd så var inte fallet och jag krälade mig upp och duschade och fixade mig på 20 min, aldrig hänt innan ^ Sen mötte jag Melina i farsta så gick vi tillsammans och möttes av ett klassrum med julmust, pepparkakor och ljus, mysigt. Någon som var mindre mysigt var julshowen, heeeeeemsk och ingen kunde sjunga! Men sen åkte jag till globen och åt lunch med mamma, och efter det har vi handlat massa julmat och städat hela lägenheten och jag fick ta mitt rum, gäst rummet och hallen på övervåningen, jobbigt! Nu ska vi äääääntligen åka till sickla och äta mig favorit pasta. Lägger in lite bilder senare och kanske slänger upp på min mat senare :) Pusspuss så länge!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0